Today is the day

2010-11-22 @ 09:13:07    Postat av: Susan Gullix
Måndag idag ja...och det är idag som jag ska starta med mitt mer hälsosamma liv;) Får se hur det går denna gången men det ska banne mig gå bra...har jag bestämmt mig för. Inga mer onyttigheter och mög. Nu ska man bli fit for fight igen tycker jag.

Idag måndag den 22/11 2010 så ligger min vikt på 64.7 kg till mina 174 cm. Så lite mer än 4 kilo ska bort då med andra ord. Så här mycket har jag aldrig vägt...ja, förutom då jag har varit gravid då.

Ok...here I go.
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Men herregud, där ÄR JU LITEN redan!!! <3 Själv är jag betydligt kortare å bär x antal kilon mer trots en nedgång på 15 kg... Men du ska må bra, å det gör man oftast inte av skitmat, så jag förstår dig! Kram kram

2010-11-22 » 09:15:34     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Amanda

Men gumman du är ju redan smal! Några kilon tycker iaf inte jag du behöver oroa dig för. Äta nyttigare kan man ju dock göra, det är det ingen som mår dåligt av. Och motion ska visst vara bra har jag hört. ;)

Kram

2010-11-22 » 10:18:05     Url: [http://creyla.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?