Tjolaopp

2010-11-13 @ 17:17:42    Postat av: Susan Gullix
Jaha....min blogg på gullix.se är parkerad som ni säkert har märkt. Jag får ringa på måndag för att försöka få rätt på det. Det är inte jag som har haft hand om det och nu är det blivit strul. Hädanefter ska jag ha hand om allting själv så kan inget gå fel.

Det ska inte se ut så här i designen som det gör nu....herregud vad pinsamt...haha. Och detta tycket jag var snyggt innan. Jag är i alla fall glad för att jag hittade denna bloggen igen...trodde ärligt talat inte att jag hade den kvar.

I alla fall...här blir det i alla fall som jag bloggar tills jag får ordning på min andra...om det nu är möjligt. Så nu vet ni.
Postat av: Johanna

Så jäkla trist nära det krånglar!

2010-11-14 » 09:06:35     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Linda

Så ruttet... :(

Hoppas du får ordning på det. Eller snarare, hoppas DEM får ordning på det.

Kramar!

2010-11-16 » 12:25:08     Url: [http://www.asiatica81.net/wp_asiatica]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?