Tidig morgon....

2010-11-26 @ 05:48:19    Postat av: Susan Gullix


My little darlings yesterday

Det var en tidig moron här idag då Stella vaknade redan en bit över 5. Oj....när hände det sist egentligen? Somna om skulle hon dock inte så bara till att gilla läget. Tur att det inte sker varje morgon;) Eliott sover i alla fall ännu och likaså Daddy Cool.

Idag är det fredag. Eliott ska iväg till badhuset med sin grupp och Stellas grupp ska nog vara ute och busa i snön tror jag. Jag ska iväg till City Gross och stor handla och mormors man är snäll och kör mig. Thank you for that!

Men tidig morgon än och jag och Stella sitter och tittar på Det regnar köttbullar. Stellas favorit film som hon har sett ett X antal gånger;)

Önskar er en god morgon!

Postat av: Johanna

Skitsöt bild!

5 é en omänsklig tid att gå upp på...

Kul för barnen att få en kul dag på dagis!

Bra att du storhandlar tummen upp Det gjorde jag förra veckan. Jösses som man sparar pengar på det! :P

Fredagkram vännen :)

2010-11-26 » 07:33:12     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

En god morgon till dig med vännen! Här har vi hunnit fredagsstäda, nu väntar bad, lussebullsbak och födelsedagsfirande av barnens lilla kusin... Trevlig helg och en fin advent <3

2010-11-26 » 09:28:16     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: mammafiia

Fina sötnosar=)

Oj Stella fånga verkligen dagen idag hehe

Ha en underbar fredag=)

Kraaaam

2010-11-26 » 11:12:18     Url: [http://www.fiiias.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?