Snöat hela dagen

2010-11-19 @ 16:55:12    Postat av: Susan Gullix


Jag och barnen hade Budapest bakelser till fika idag



När jag hade hämtat barnen på dagis idag så gick vi inom bageriet och köpte goda Budapest bakelser med oss hem. Gottigt värre att fika på då vi kom hem. Jag verkligen älskar Budapest bakelser så det satt fint i lilla magen.

Det har snöat exakt hela dagen här idag. Till en början så la det sig inte utan var bara blött. Men mot eftermiddagen så snöade det på ganska bra och nu är det faktiskt vitt på gräset och lite så. Det är fortfarande så där kallad blöt snö men hoppas att det snöar på mer under natten och att vi imorgon vaknar till riktig snö. Så mycket snö så vi kan åka pulka. Nej, jag har inte förvandlats till vinter/snö människa men för barnens skull så hade det ju varit skoj. Dom längtar verkligen efter att få åka pulka och busa i snön.

Fredags kväll och allt snart nu...det innebär ju fredags mys. Får se om jag och mannen hittar en bra film att se på. Jag hade ju blivit jätteglad om Paranormal Activity 2 tex hade kommit. Tänk vad mys att få kura upp sig hos mannen under en filt och se på hemskheter. För jag blir ju livrädd för sådana filmer...haha. Men se dom ska jag absolut ändå.

Mmmm.....nu ska jag se till att läsa bloggarna som jag har missat läsa idag och sen kommer väl mannen hem snart också.
Postat av: mammafiia

Mums vad gott med bakelser=)

Paranormal Activity 2 va mycket bättre än ettan=) Mer läskiga saker i den hehe

Ha en underbar kväll gumman.

Kram

2010-11-19 » 18:02:35     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Johanna

Bakelserna ser ju inte helt fel ut! :P

Hoppas ni får en mysig fredagskväll!

Kram kram

2010-11-19 » 18:42:52     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Oj så fin design, för att inte tala om bakelserna - wow, trodde de var köpta. ha en mysig kväll <3

2010-11-19 » 20:18:53     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?