Ramaskrik

2010-11-17 @ 18:45:24    Postat av: Susan Gullix
Just det...det var glada barn jag hämtade på dagis idag men någonstans på väg till den lille affären här vid oss så fick Stella, från ingenstans, världens utbrott. Hujeda mig som hon började skrika och ha sig. Sa till henne att hon allt fick lugna ner sig men icke. Jaja...skrik då tänkte jag. Genom hela affären så gallskrek hon, la sig ibland på golvet och skrek och rasade ner en del varor så som ris, chips och lite annat. Jag lät henne hållas och sen bara slutade hon tvärt och var som vanligt igen. Okej?? Ja....lilla goa Stella kan verkligen växla från 0 till 100 på en sekund. Fattade ingenting vart det utbrottet kom ifrån...haha.

Stella somnade här i soffan för ett tag sedan. Dom har hållt igång här hemma som bara den med bus och skoj så hon var helt slut sen efter den tidiga morgonen idag. Eliott sitter här och myser bredvid mig. Han är hur trött som helst men SKA se Piraterna som strax börjar på tv:n. Han kan ju bara inte missa ett program som han älskar;)

Jag installerade förresten nya messenger nyss....vet inte vad jag tycker än men jo...det ser väl bra ut. Dom gamla smileysarna som alltid har funnits där har fått nya utseende. Coolt=)

Klockan 20 ska jag i alla fall se på 3:an för då är det 24 timmar och idag är Maria Montazami med...DET kan man INTE missa;)
Postat av: Jayne

MMMM DET ska jag med se..även om jag är trött..bara måsteeee... hi hi hi Men jag försöker att inte gnälla här hemma..hmmm

Kram på dej

2010-11-17 » 19:13:44     Url: [http://jayne.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Nya msn e bra, men tar ett tag innan man kommer in i det..

Fasen, jag missade Maria idag, bara för jag va på kören...

Nej, måste lägga mig nu...

Natti natti!

2010-11-17 » 22:51:47     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?