No more snow

2010-11-21 @ 07:15:13    Postat av: Susan Gullix


Min älskade Stella och min älskade Eliott


Jaha då var det redan söndag. Mörkt som bara den ute och ingen snö. Som vanligt så försvinner den lika fort som den kommer...till barnens besvikelse. Får ju faktiskt då hoppas att det kommer snö snart igen.

Just nu sitter vi och morgon myser i soffan. Lite små sega alla tre är vi så tar nog ett bra tag innan vi kommer igång här. Ska antagligen tvätta idag också om jag inte minns fel. Shit alltså...glömmer alltid vilken tvätt tid jag tar. Senil...nej, inte jag...bara lite;) Kan vara en bra idé att börja notera vilken dag och tid jag ska tvätta så jag slipper springa ner och kolla varje gång.

Annar igår kväll så var det lugnt bara. Slöade mest i soffan faktiskt och gjorde inte så mycket mer. Jo, ett avsnitt av Supernatural blev det innan jag somnade i soffan;)
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så trist att snön försvann lika fort, ni får komma hit å busa i snön hos oss i stället. Fast inte i dag, huga, är riktigt kallt i dag, mot 20 grader :-( Här är vi också rätt sega å har mysmorgon framför barntvn. Senare i dag blir det en tur till mormor och morfar dock! KRAM och ha en fin dag - trots att tvättning står på schemat!

2010-11-21 » 08:28:43     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Ja, det hade varit fint med lite vit snö på marken nu (inte blask då då). Jaghar nyss gått upp. Ska med morgonmysa i soffan! Sen ska jag till Munka & stå på julskyltningen med jobbet en runda kl:14-15:30 (vi står i 3 pass. Sandra & jag tog mittenpasset).

Ha en fin dag!

Kramar

2010-11-21 » 09:03:54     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: maria

Inte ovanligt att snön försvinner. Hoppas bara att den kommer tillbaka snart. Här har snön inte fått stanna kvar ännu...



Ha nu en skön söndag !

Kramar Maria

2010-11-21 » 09:40:24     Url: [http://www.forsnetblogg.se/Maria]
Postat av: mammafiia

Skönt att veta att allt är som det brukar i helsingborg, dvs att snön försvinner lika snabbt som den kommer SUCK

Du får börja skriva upp dina tvätt tider gumman=)



Sv: Ja hör av mig sen då jag är hemma=)

Kraam

2010-11-21 » 09:58:26     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?