Mys morgon

2010-11-18 @ 07:17:13    Postat av: Susan Gullix
Igår kväll spenderade jag tiden här vid datorn och surfade runt lite...kollade lite på tv...surfade lite till. Stella kom upp en runda men somnade snabbt igen. Vid 22.30 tiden var jag trött så jag gick och la mig. Hämtade först med mig Eliott från hans säng då jag inte ville sova själv;)Han var så yr så han märkte inget av det. Stella kom in någon gång under natten och kröp ner till oss hon med. Vid lite över 6 imorse vaknade vi och sen la vi och gosade ett bra tag innan vi masade oss upp. Mys morgon och det gillar vi♥

Nu sitter barnen och äter frukost och kollar på barn tv. Idag ska vi fixa undan lite här hemma. Inte för att här mycket att fixa undan men ändå. Sen runt 14 tiden (tror jag det var) så kommer mannen hem från Stockholm. Det ser vi fram emot=)

Lite bildlöst i brist på bilder...eller ja, nya bilder i alla fall. Har inte varit så flitig med kameran. Får väl se till att fota lite idag.

(Har ni inte klickat på Bloglovin´knappen här till höger så gör gärna det så jag får tillbaka mina premuneranter. Tack!)
Postat av: Nettan

Härligt med lite mysmorgon !



Jag sitter väl och myser just nu antar jag - ett ljus tänt, kaffe och en hårdsmörgås och mina tre killar som ska sitta nära. Ha ha !



Ha en bra torsdag !

kram

2010-11-18 » 08:19:17     Url: [http://hasselby.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Morgonmys e så härligt!

Jag får med skärpa mig med bilderna nu ;)

Kram kram

2010-11-18 » 19:53:04     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?