Morgon

2010-11-14 @ 08:05:34    Postat av: Susan Gullix
Ja, go morron då. Vaknade av att Eliott hade den värsta paniken någonsin. Han skrek och tårarna rann. Tydligen så hade han sett en massa skuggor som kom närmre honom. Usch vad rädd han var. Lille älsklingen min=(

Jaha...känns lite så där att blogga här ifrån får jag säga. Jag är ju inte världsförtjust i blogg.se efter att ha  bloggat på WP. Men detta är bara tillfälligt. Mannen ska sätta upp en WP blogg åt mig här på hemmaplan, på vår server. På det sättet har han och jag full kontroll själv och då kan inget gå fel. Bäst att själv ha makten över sitt eget. Min blogg  som låg/ligger hos Surftown hann jag inte flytta pga strul. Det är sådant strul jag vill slippa nu. Ska i alla fall ringa Surftown på måndag och höra om dom på något sätt kan ge mig innehållet i min blogg. Vet inte om det kan funka så men hoppas det. Är ju en del år som man bloggat liksom. Får förklara läget så dom kanske fattar!

Jag och barnen var i alla fall på en teater föreställning igår på Maxi. Det var med trollen Drill och Drull (tror dom hette så?). Barnen tyckte att det var jättekul och Eliott var helt inne i det och sjöng och dansade med. Har en del foto och lite film på det som jag får visa sen.

Som ni ser så är designen katastrofal här inne. Håller på att fixa och ändra lite då och då när det finns tid. Så här kan det liksom inte se ut. Minnen kommer tillbaka om designandet på blogg.se...glömt av en del så ja, det tar väl ett tag. Men ja.....det är här jag får blogga för nu...blogga måste jag ju;)

Om ni vill kan ni lägga till denna bloggen på Bloglovin så att ni inte missar mig;)
Postat av: maria

Vad hände med webbhotellet då ?

Hoppas det ordnar sig så att du får blogga där du bäst trivs :)

Jag följer dig var du än är :)



Stackars Eliott som vaknade upp så men dem har ju en sån period i livet oxå...Runt 6 år kan det hända mycket, dem har mycket tankar om livet. Nu är jag inte han 6 än men det kan ju variera lite med...



Ha en skön söndag !

Kramen

2010-11-14 » 08:40:10     Url: [http://www.forsnetblogg.se/Maria]
Postat av: Johanna

Hoppas dina inlägg finns kvar & allt löser dig på måndag! Designa e kul!

Stackars Eliott som blev sårädd.. :/

Kram

2010-11-14 » 09:14:08     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: mammafiia

Hoppas verkligen det löser sig så du får innehållet på din egen blogg tillbaka gumman.

Ha en underbar söndag.

Kramf

2010-11-14 » 09:42:48     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: soffie

jaha det va därför jag ej kom in på din gamla blogg då!

Va snyggt du gjort här tycker jag,

hoppas ni haft en underbar helg,

'kram

2010-11-14 » 16:50:36     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: Britta Bloggar

Åh stackars liten som hade panik!

2010-11-14 » 22:25:01     Url: [http://brittabloggar.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?