Monday it is....

2010-11-29 @ 08:18:05    Postat av: Susan Gullix
Go morron denna underbara morgon. NOT for jag tillägga för en morgon utan mjölk är ingen bra morgon. Hade i alla fall turen att det räckte till en kopp kaffe men at ge sig iväg för att köpa mjölk så här tidigt är ingen höjdare *morr*. Får sätta barnen i pulkan snart och bege oss till den lilla affären här.

I alla fall...vi sov till en bra bit efter 7 så det var ju helt ok. Och därefter blev det full fart på barnen direkt. Haha...tänk om en annan också kunde vaknat med sådan energi;) Idag ska vi alla fall tvätta. Skulle gjort det igår egentligen men eftersom vi skulle på julskyltningen så ändrade vi det tills idag. Så det ska vi roa oss med bla.

Näää....den där mjölken måste köpas så jag kan få lite mer kaffe. En kopp på morgonen räcker inte kan jag säga. Önskar er en bra dag i alla fall=)
Postat av: Amanda

Jag tittade i vårat kylskåp igår så inte detta skulle hända hemma hos oss också. Men imorse var mjölken slut iaf (M är en riktig mjölkdrickare, hans mamma brukar till och med kalla honom för kalven) och också min frukost var slut så här har vi inget val. På med pjäxorna och traska till affären blir det. :)

Tur kommunen äntligen har plogat iaf!



Hoppas ni får en fin dag idag,

Kram

2010-11-29 » 08:58:00     Url: [http://creyla.blogg.se/]
Postat av: CiliaH

Åh det är så hemskt när det man behöver/vill ha till frukost är slut! Själv är jag väldigt beroende av ägg :) Inga ägg på morgonen och jag blir skogstokig ;)



Ha en fin dag söta du!



KRAM

2010-11-29 » 09:33:39     Url: [http://www.ugglehuset.se]
Postat av: Fotograf Malin Westman

Hejsan!

Jag har ingen aning vart du bor men jag vill gärna dela med mig av mitt jul erbjudande till dig :)



Om man köper ett presentkort eller bokar en tid för en fotografering hos mig, så får man en julgåva värde 500 kr. Och det är en barn/bebis fotografering som man får!



MVH

Malin westman

2010-11-29 » 10:34:36     Url: [http://fotografmalinwestman.se]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Här var mjölken med slut, är dt nått som går eller s Så det blev svart kaffe... Fick mig iaf att vakna å få upp värmen, är småhängig i dag. Önskar dig en fin dag vännen <3 KRAM

2010-11-29 » 11:34:01     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Johanna

En morgon utan mjölk går bara inte = Ingen oboy = KRIS!! Kan säga att min mjölk e med slut & jag e för ekonomisk för att gå & köpa i lilla butiken när jag ska handla imorgon efter jobbet, haha! Så det får bli juice imorgonbitti...

Kram

2010-11-29 » 18:45:21     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?