Lyssna....vad är det?

2010-11-16 @ 16:27:05    Postat av: Susan Gullix
Jo...man kan ju undra om mina barn vet vad lyssna är. Idag vet dom verkligen inte det. Jissus...man måste säga till femhundrafemtielva gånger innan dom ens reagerar. Eliott tjatar om att Stella ska komma in på hans rum och när hon är där inne så bråkar han bara med henne. Det resulterar i att hon inte vill vara där nästa gång han frågar henne. Då blir han skit sur för att hon inte vill vara där. Hmm...prova att vara snäll mot din syster så kanske hon vill vara där. Stella är lika samma då hon tjatar in Eliott på sitt rum. Dessa barn, dessa barn...haha. Just nu är det i alla fall lugnt...alltid något=)

Jag är trött, otroligt trött idag. Ändå har jag sovit bra under natten. Kanske bara en vanlig trött dag, vad vet jag. Fast i och för sig..detta halvåret är man bra mycket tröttare än vid sommar halvåret. Längtar verkligen till sommaren. Är som sagt ingen vinter människa.

Innan idag så skrev vi faktiskt barnens önskelista inför jul. Så här ser det ut än så länge.

Eliott önskar sig följande:

*Spidermandräkt med muskler
*En ny sopbil (grön)
*En Ironman mask
*Tågbana
*Bumbelbee dräkt (Transformers)
*Traktor med släp
*Städvagn med städsaker

Stella önskar sig följande:

*En dockvagn (kombi)
*En ny bebis
*Lego
*Tågbana
*Skötbord till sina dockor
*Nya saker till sitt dockhus

Nå...får se vad Tomten kommer med på julafton;)
Postat av: Anonym

HEJ!!

Vilken mysig o rolig blogg du har.

Hoppas ni haft en härlig dag?



Malle

2010-11-16 » 18:02:16     Url: [http://lillyjohn.blogg.se/]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ska sätta mig med Luran å göra en önskelista med, tur att du påminner <3 KRAM!

2010-11-16 » 18:27:42     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Ja, det e dags att sätta igång med önskelistan. Jag önskar mig en digital fotoram :)

Kram

2010-11-16 » 18:35:22     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: soffie

en ny bebis menar hon en riktig älltså ett lillasyskon eller en docka?;)

kul grejjer de önskar sig Nellie har kollat igenom alla dessa kataloger som kommit å hon gör små kryss på jättemycket grejjer:)

kram

tack för svar ang bloggdesignen jag undrade bara för jag tycker du gör så snyggt jämt å kan inget själv hon som hjälpte mej har slutat blogga:(

kram kram

2010-11-16 » 20:08:52     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

En sån där "döv-dag" har vi haft här med idag.. Suck, vad trött man kan bli..

Vad roligt att se vad barnen önskar sej :)



Kramar

2010-11-16 » 20:23:55     Url: [http://sagabus.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?