Little snow och little fight

2010-11-19 @ 08:24:59    Postat av: Susan Gullix

*Gap, skrik, kastar grejer, vill inte, ska inte, dumma mamma, fight* Ehhh...god morgon?? Japp...idag var det krig big time då det kom till tandborstning och påklädning. Jissus, mina barn kan verkligen liva till det på morgonen ibland. Efter lite "våld" så var tänderna bortsade och kläderna på och en slut mamma. Hua. Nu är dom i alla fall lugna och glada igen. Please continue with that for the rest of the day!!

Här dalar det minsann ner lite snö flingor för tillfället. Inte mycket men lite. Har två barn här som hoppas på att det kommer snöa hela dagen...och imorgon, och nästa dag...och nästa osv. Jag själv tror att det växlar över till regn snart för det är ju så det brukar vara här i Skåneland. Men vi får se. Kollade väderprognosen och nu drar minusgraderna in. Ska bli kallt kallt i veckan. Brrr. Jag som verkligen inte tycker om kyla och vinter. Gå i ide kanske? Nåväl...

Snart dax att bege sig till dagis med barnen. Fredag idag så Eliott ska iväg till baduset med sin grupp medans Stella och dom andra är kvar på dagis och myser. Jag ska bara ta det lugnt...hade jag tänkt i alla fall. Men pysslar säkert undan med något om jag känner mig själv rätt;)

Önskar er en härlig fredag!

Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Låter inte som en toppenstart på morgonen, hoppas att dagen blir bättre :)



Kramar

2010-11-19 » 09:14:17     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

En härlig fredag till dig med vännen <3 Här ska jag å Luran baka, efter en ungefär lika kaosartad morgon som ni haft... Kram!

2010-11-19 » 09:19:54     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: mammafiia

Godmorgon gumman.

Hoppas barnen får roligt på dagis och du får vila medans du e ensam=)

Kram

2010-11-19 » 10:09:27     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Amanda

Också här dalar det snöflingor. Men lite lagom mycket för att det ska bli mysigt. Inget som lägger sig något just på marken. Jag hörde dock att det skulle snöa lite hela helgen så mer på marken lär det väl bli. :)



Trist med tjat och tjaffs på morgonen. Hoppas dom sov bra hela natten iaf?

Kramar

2010-11-19 » 11:10:55     Url: [http://creyla.blogg.se/]
Postat av: soffie

hoppas resten av dagen blev bättre ,

här är det med iskallt brrr,ska vi gå i ide å komma fram en sväng på julafton bara;)

kramen

2010-11-19 » 15:44:38     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?