Latmans dag kör vi på idag

2010-11-21 @ 12:01:44    Postat av: Susan Gullix

Jovisst var det så att jag skulle tvätta idag. Attans också men ja....lika bra att få det undan ändå. Förutom tvätteriet så kör vi på en sån där latmans dag idag. Alla familjemedlemmar är mer eller mindre off idag. Då passar det bra med en latmans dag eller hur? Bara softa och ta det lite lugnt. Just nu sitter vi i vardagsrummet allihop. Eliott och Daddy Cool spelar Spiderman på PS 2:an, Stella sitter och tittar på i Daddy Cools knä och jag tog tillfället i akt och satte mig här. Ska snart bege mig ner i tvättstugan igen dock. Springa upp, springa ner. Passar ju i och för sig bra då jag börjar mitt mer hälsosamma liv imorgon....haha.

Postat av: soffie

va fin hon är,

blä för tvättstuga när jag fick barn för 17år sen så skaffade jag egen tvättmaskin å det är så himla gött att kunna tvätta när jag vill,

ha en bra söndag

2010-11-21 » 13:02:27     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?