Jag väntar....

2010-11-20 @ 20:10:12    Postat av: Susan Gullix
Just nu väntar jag på att sonen ska somna. Men han ligger i soffan (ûber trött) och kollar på ett utav sina favorit program som visas på tv:n. Tror dock inte att han blir svår somnad sen då det är slut och dax för sängen. Barnen har ju hållt igång rejält här på eftermiddagen och kvällen. Dom har bla byggt koja med alla täcken och kuddar som här fanns. Först sa jag nopp och stopp till sängkläderna men hey.....jag lät dom fortsätta i alla fall. Dom lekte faktiskt så fint och hade så skoj....utan bråk. Ibland släpper man tyglarna lite grann.

Lite Guitar Hero spelande har också hunnits med från min och Daddy Cools sida. Sååå kul att spela då man kan ha det lite (eeh...mycket) högre än vad man har då barnen sover. Rock on säger jag bara....haha. Mmm...vi är lite nördiga emellanåt men några måste vara det också här i världen så det står vi för;) Varför vara "normal" liksom....haha.

I alla fall....så fort sonen behagar somna så ska jag ha GLASS. Är så sugen på något gott nu så lite glass ska jag allt ha sen.....och lite chips (schhhh). På måndag börjar jag (igen!!) med mitt nya liv...mer hälsosamt. Man är ju inte direkt i 20 års åldern längre och det räcker ju nästan med att titta på en godisbit för att lägga på sig några hekto. Right?

Men ja...medans jag skrev detta inlägget så fick jag pausa för att lägga sonen som nu sover gott. och ja...det betyder ju....G-L-A-S-S T-I-M-E;)
Postat av: Johanna

Skönt att de lekte fint!

Nej, varför va normal, haha!

Glass é gott! Själv har jag tryckt i mig alldeles för mycket godis... Haha!

Kram kram

2010-11-20 » 20:56:02     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Jag ska också börja med mitt nya & hälsosamma liv på måndag. Kanske ska vi sporra varandra? :)

Kram

2010-11-20 » 22:31:30     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: Britta Bloggar

Åh gott med glass!

2010-11-20 » 23:31:03     Url: [http://brittabloggar.wordpress.com]
Postat av: mammafiia

Mums med glass=)

Vi måste höras imorrn=) I have alot to tell you=)

Kraamar

2010-11-21 » 00:06:08     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?