"Jag har sovit hela natten"

2010-11-22 @ 08:07:50    Postat av: Susan Gullix
Go morgon blogglandia!! Då är man uppe och...vaken? Njae....trött as hell. Förstår inte vart denna tröttheten kommer ifrån. Tändstickor nästa....serious!

I alla fall...igår när jag och mannen satt/låg här i soffan och kollade på Bones så kom Stella upp och sekunden efter så kom Eliott upp. När Eliott kom in här i vardagsrummet så sa han sömndrucket och lyckligt att "Jag har sovit hela natten i min säng". Han brukar ju komma in till oss under natten och var jätteglad för att han hade sovit i sin säng själv hela natten. Det var bara det att klockan var 23 på kvällen och inte morgon som han trodde. Lilla älsklingen då. Jag gick i alla fall in med Stella i sin säng (där jag somnade) och mannen och Eliott gick in och la sig i vår säng.

Idag är det ännu en ny dag och en ny vecka. Barnen är hemma idag då det är måndag så vi får se vad vi hittar på för något. Just nu är det än så länge morgon och vi tar det lugnt. Jag sitter med gott kaffe och barnen leker inne på Eliotts rum.

Vad ska ni hitta på idag?
Postat av: mammafiia

Hehe aaww lilla Stella=)

Hoppas ni får en underbar dag.

Vi kanske hinner ses imorrn eller på onsdag?

Kraaam

2010-11-22 » 08:55:03     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Johanna

Naw, så trodde han att han varit så duktig. Så va det inte morgon... Hihi!

Kram

2010-11-22 » 19:49:15     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?