Första klapparna....

2010-11-30 @ 14:58:20    Postat av: Susan Gullix


Bus i snön är kul...

Ojoj....inte haft tid att blogga ännu men bättre sent än aldrig;)

Efter att jag hade lämnat barnen på dagis imorse så begav jag mig iväg för att inköpa dom första julklapparna. Hittade 2 stycken till Stella och 2 stycken till Eliott. Problemet var bara vart jag skulle gömma dom sen. Jag menar...här finns verkligen ingen plats till att gömma julklappar för nyfikna barn;) Just nu står dom i min garderob som var enda stället med lite plats. Undrar vart vi ska gömma undan alla andra julklappar. Hmmm....vilka problem va;)?

Efter det så ordnade jag till lite frukost till mig och sen fastnade jag framför The Hills. Swisch...så var det dax att hämta barnen från dagis. Dom var ute då jag hämtade dom och dom hade superkul. När vi kom hem så drack vi varm choklad med grädde. Passade utmärkt idag då det är -10 grader ute. Brrr....kallt värre.

Nu leker barnen på rummet och jag ska ta och fixa till mig en god kopp kaffe hade jag tänkt.

 

Postat av: CiliaH

Fy ja vad kallt det varit idag! Höll på att frysa rumpan av mig när jag var i stan, men jag var snabb :)



Samma problem varje år, var ska man gömma de där klapparna :)



KRAM

2010-11-30 » 16:04:12     Url: [http://www.ugglehuset.se]
Postat av: mammafiia

Jag måste verkligen sätta fart med att fixa julklappar haha har inte ens planerat vad ja ska köpa ännu=)

Har ju rätt stor familj att köpa till.

Kram

2010-11-30 » 18:30:33     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Johanna

Fina bilder!

Kul att ha köpt lite julklappar!

Varm Oboy passar verkligen en kall dag som denna. Hade det inte blåst så förbannat, så hade det varit riktigt skönt! :)

Kram

2010-11-30 » 19:14:01     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Jayne

MMMM..minns att jag när jag var liten en gång passade på att kolla på mina kommande julklappar..jag och systern min... De var gömde i garderoben...

MEN guuud vad tråkgt när jualfton sen kom..man visste ju redan...usch...

Detta år är lite trist... jag brukar köpa till mina systerdöttrar och skicka med post..men detta året ville hon ha pengarna insatta så skulle hon köpa...trist för det känns inte så KUL.



Men..sönerna mina vill ha mobiler så det blir väl varsin julklapp till dem... :) Ja och liiiite smågrejer..kanske..hmmm Måste ju finnas något under granen.



KRAM på dej

2010-11-30 » 21:48:29     Url: [http://jayne.blogg.se/]
Postat av: soffie

brrr kallt hos mej med idag men soligt iallafall,underbara bilder,

haha jag gömmer med julklapparna i min garderob,

är faktiskt färdig har bara till syrrans ungar kvar gött för jag hatar att shoppa!

kram

2010-11-30 » 22:15:42     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?