En liten lista...

2010-11-21 @ 09:39:46    Postat av: Susan Gullix
Namn: Susan A-S Güllix
Ålder: 34
Ögon färg:Blå
Längd:174 cm över havet
Bor: I Skåneland
Familj:Sambon Kim och barnen Eliott 4½ år och Stella 3 år
Gillar att: Spendera tid med familjen, se på film och serier, Spela Guitar Hero, dansa, vara ute och umgås med vännerna.
Gillar inte: Orättvisa, spindlar, allt sjukt som händer i dagens samhälle (skrämmande).
Favorit färg: Lila, svart
Favorit mat: Taco soppa, Potatisgratäng
Icke favorit mat: Bruna bönor
Favorit dricka: Vatten
Icke favorit dricka: Rött vin
Musik som spelas: Allt möjligt men favorit artisten är Celine Dion
Musik som inte spelas: Opera
Favorit film: Finns ju många men Dirty Dancing och Tidvattnest furste
Favorit skådis: Samuel L Jackson utan tvekan
Största fobin: Clowner
Favorit högtid: Midsommar
Bästa platsen i hemmet: Min fåtölj i vardagsrummet
Det bästa som har hänt dig: Då jag födde mina barn
Det sämsta som hänt dig: (det skivs inte här)
Favorit djur: Hund och tiger
Icke favorit djur: Spindlar och andra små insekter...bläää
Det första du loggar in på då du startar datorn: Hehe....min blogg


Postat av: Amanda

Kul lista. En del nytt fick jag allt lära mig om dig. :)



Men du...bruna bönor är faktiskt gott. ;) Jag förstår inte varför så många inte tycker om denna delikatess. :D



Jag loggar också in på bloggen det första jag gör när jag startat datorn, sen facebook och bloglovin. ^^

2010-11-21 » 09:44:50     Url: [http://creyla.blogg.se/]
Postat av: Russin

intressant lista, jag snor det ..:)



håller med Amanda, bruna bönor är gooottt..:)

2010-11-21 » 09:56:05     Url: [http://enburkrussin.se]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?