Drill och Drull

2010-11-14 @ 19:49:00    Postat av: Susan Gullix


Drill och Drull på Maxi


Idag har varit en dag som har varit lugn men ändå action från morgon till kväll. Haha....ja, typ i alla fall. Jag och barnen var ute i förmiddags. Vi var i Hålan och lekte och hade superskoj. Sen började det regna så då fick vi sluta leka. Men det blev ändå nästan 2½ timme ute. Härligt faktiskt!

Sen har vi varit hemma...myst och lekt och lite så. Jag och mannen hann även lira lite Guitar Hero. Jissus vad högt vi spelade. Vi sa att vi hade precis varit på världens konsert....där vi var stjärnorna så klart....haha. Rockstars....hell yeah;)

Nu sover en trött Stella och en trött Eliott är på G att somna i soffan. Får hoppas på att han inte vaknar utav några hemska skuggor som han var livrädd för imorse. Jag ska snegla på Fhilip och Fredrik/Felix som kommer på 5:an nu snart.

Och ja...jag har massa att läsa ikapp hos er nu. S¨å det ska jag också ta mig an. Och jag påminner åter igen om att lägga till denna bloggen på Bloglovin´...det gör ni här till höger.

Postat av: Jayne

hi hi hi hi..hej på dej.. än är du här, än är du där... :)

2010-11-14 » 20:30:04     Url: [http://jayne.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?