Utelek, kläder och kväll

2010-01-23 @ 18:38:17    Postat av: Susan Gullix

Phew....då var det kväll....ÄNTLIGEN!! Jag är slut, helt slut så jag sitter just och undrar hur jag ska kunna hålla mig vaken ikväll. Fixar sig nog...haha.
Vi tog oss i alla fall ut innan i förmiddags. Vi gick till Dalhemslekplatsen och lekte oc härjade. Kul men kallt. Iskallt för att korrigera...brr.


Här hemma sen så har vi fortsatt leka, barnen har kollat på lite film, bråkat lite, kelat lite....ja, lite som det brukar vara mellan syskon. Middag har vi klart också ätit idag. Men ja....jag tycker att det är skönt att det är kväll. Stella sover och Eliott har visst somnat här på soffan. Dax att bära in honom i sin säng snart.

Jag var förut och hämtade kläder till barnen också som var beställt. Det blev ett par byxor, en tjock tröja och 2 polotröjor till Eliott. Till Stella blev det 2 Alfons Åberg tröjor och lite trosor (som inte är med på bilden).


Som sagt....kväll här nu. Blir Robinsson och film i vanlig ordning.Bara lite chill och det är inte fel=) Vad gör ni en lördagskväll som denna?

Postat av: Mamma Russin

hej gumman..:)



jag är dyng trött jag med.. känns som jag stått vid spisen hela dagen. :)



här blir det robison med och små godis.. ;)



kramrkam

2010-01-23 » 19:37:08     Url: [http://enburkrussin.se]
Postat av: soffie

men å va mycket fint du köpt till barna,

Å va härliga bilder på dina fina barn,

Kolla in på min stora dotters fina bilder hos mej,

Kram

2010-01-24 » 10:30:23     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Fina kläder!

Jag va hos Magnus igår :) Nyss hemkommen...

Kram

2010-01-24 » 12:50:18     Url: [http://skuggis.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?