Tillbaka igen

2010-01-13 @ 11:48:51    Postat av: Susan Gullix
Hej på er....nu är jag tillbaka igen. Kännde att jag behövde en break från bloggen och det har jag haft nu. Har faktiskt varit ganska skönt men man har ju saknat det lite ändå.

Det har inte hänt så värst mycket mer än det vanliga. Skulle lämnat barnen på dagis i måndag men smarta jag hade glömt att det var planeringsdag...haha. Nåja...inte lätt att hålla reda på allt. Igår var dom i alla fall där och dom hade haft det skoj.

Vi har även spenderat en del tid hos Fia och henns barn. Det har lekts mycket och busats ännu mer...och jag fick öva min engelska en del. Mmm....kul faktiskt=) Avskyr att prata engelska men det gick ok...sen att det blev lite svengelska emellanåt....ja, det får man ta helt enkelt;)

Idag är det en segdag känner jag. Orkar inte börja med något men har i alla fall fixat iordning på barnens rum och fått på oss kläder (i alla fall jag och Stella). Ska se till att bädda vår säng, diska, få på Eliott kläder och sen antar jag att det får en bli en tur utomhus eller så.  Måste få lite frisk luft eller hur?

I alla fall...kikar in till er så småningom men så länge så hoppas jag att ni har det bra.

Postat av: Amanda

Vilken fin bild! han ser så lycklig ut där han sitter med sina gubbar. :)



Det är nödvändigt med an bloggpaus då och då anser jag. Livet ska inte kretsa kring bloggen.

Kram på er

2010-01-13 » 14:25:19     Url: [http://creyla.blogg.se/]
Postat av: Jayne

KUL att du är tillbaks!

2010-01-13 » 15:36:57     Url: [http://jayne.blogg.se/]
Postat av: MammaFiiia

Ja jag tyckte våran svengelska va super hehe=)

Skönt med en bloggpaus=) Hoppas allt fixat sej=)



Kraam

2010-01-13 » 20:45:51     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?