The snow is falling down

2010-01-06 @ 07:32:55    Postat av: Susan Gullix
Wiie...va kul det var att logga in här. Lite nytt och lite fräscht=)

Vi har i alla fall vaknat för typ 1 timme sedan och ute är det vitt. Det har snöat och det snöar än. Blir till att åka pulka idag känner jag. Helst vill jag inte ha snö men barnen tycker att det är kul.

Igår på kvällen så kollade jag och mannen på Heroes, 2 avsnitt blev det och sen blev det sängen för mig. Var så trött så det snurrade i huvudet på mig. Får se om det blir att vi ser Avatar ikväll istället. Jag har bara hört bra om den filmen så hoppas att den lever upp till mina förväntningar. Har ni sett den än och vad tyckte ni iså fall?

Nej, ska ta och passa på att kika in till er nu tänkte jag. Hoppas att ni får en bra dag!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?