Saturday

2010-01-09 @ 08:27:40    Postat av: Susan Gullix
Go morron....här hemma sov vi till närmre 7.30. Inte helt fel=)

Alltså....filmen vi såg igår....jag vet inte vad jag ska säga:/ Alltså, jo, nja..handlingen kanske var bra men special effekterna och hela resten av skiten? Dom kan inte ha haft en så stor budget då dom gjorde den filmen och vad i h*elvete gjorde en så stor skådespelerska som Brittany Murphy där? Nej, jag rekomenderar den inte faktiskt. Jo, kanske om man vill ha underhållning och skratta för det var ändå ganska kul att se hur dåligt dom hade gjort effekterna;)

Idag i alla fall så är det lördag...får se vad dagen har att erbjuda. Kallt som attans ute fortfarande och idag blåser det även en aning så det blir ännu kallare....brrr. Så trött på denna kylan!!

Vi såg även Let´s dance igår ju och ja....man fick sig en del skratt=) Men jag tyckte att hon Ica reklams tjejen, Claudia, var riktigt duktig....likaså Agneta Sjödin. Håller ni inte med?
Postat av: MammaFiiia

Jag såg med Let´s Dance för typ första gången igår hehe=)



Idag e de tvättning som gäller=(



Ha en kanon dag,.

kraam

2010-01-09 » 09:56:23     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: MissyElliot

God förmiddag i kylan...

ler



Jag tittar inte på let's dance, men det hade kanske varit kul...

:-)

Hoppas att ni får en mysig lördag...

kramiz

2010-01-09 » 10:45:44     Url: [http://missyelliot.blogg.se/]
Postat av: maria

Vi såg oxå Lets Dance och jag håller med om att dem var duktiga. Tycker det ska bli spännande att följa fotbollstjejen Viktorias utveckling :)



Ha en skön lördag !

Kram

2010-01-09 » 10:53:12     Url: [http://www.forsnetblogg.se/Maria]
Postat av: Mamma Russin

hej vännen..:)



håller helt med dig ang, lets dance. Claudia och agneta är min favvosar med tror jag, det kan ju ändras sedan isf..:)



tror du vår bil startade nu när fred skulle iväg? näää.. tur jag fick klart på fejjan iaf, ett bekymmer mindre..:)



nu sover stian och jag ska sy lite..



var det avatar ni såg? är lite skeptiskt mot blåa gubbar jag..;)



kramkram

2010-01-09 » 12:12:32     Url: [http://enburkrussin.se]
Postat av: Jayne

Hej svejs

Idag ska jag se 2012....äntligen.



Let´s dance... ja. Min syster kompis är med och dansar; Helena Fransson, dansar detta året med marcus Birro.. förra med Morgan Alling. Så henne hejar vi ju liksom på också.

Men Agneta Sjödin har alltid varit en tjej jag "gillat". Kul att se hur de utvecklas.

2010-01-09 » 16:11:23     Url: [http://jayne.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?