Kokvovälollol

2010-01-09 @ 19:19:19    Postat av: Susan Gullix
Haha....minns ni sjörövarspråket man körde med som liten? Ja....det fick i alla fall bli sjörövarspråk i min rubrik:P

Stella sover och Eliott ligger i soffan och försöker somna. Jo, han hade lagt sig i sängen och allt men SJÄLVKLART så börjar folk borra. Det borras....pausas i en kvart....borras....pausas i en kvart och så vidare. Det slår aldrig fel!!! Jag ska köra med slagborr klockan 4 på morgonen någon gång bara för ATT;) Och jo, jag vet att man får borra och hit och dit till klockan 21 (22?) men va fan....det är alltid då mina barn har lagt sig...även om klockan är 19 eller 21. Och sen skulle jag personligen inte borra kvällstid då jag vet att det finns mängder med småbarn i trappen. Men det är jag det!

I alla fall...dagen har varit...seg, trist och lååång tycker jag. Inte så mycket som har hänt. Just nu väntar jag på att Eliott ska somna och sen blir det Robinsson.
Postat av: Veronica

Hej! Hoppas allt är bra med dig! :) jag har varit dålig på att uppdatera på sistone. Har ni haft en bra jul/nyår?

Ja lunginflammation är inte att leka med. Varit hemma från jobbet ett par dagar och blir nog några dagar nästa vecka med. Jag som tagit en massa extrapass nästa vecka för att öka kassan lite - suck. KRAM

2010-01-09 » 19:24:04     Url: [http://livetivitavillan.blogg.se/]
Postat av: Mamma Russin

Gogodod nonatottot ococh sosovov gogotottot...:)



KRAM

2010-01-10 » 00:35:23     Url: [http://enburkrussin.se]
Postat av: Johanna

Hatar grannar som inte visar nån respekt!

2010-01-10 » 13:34:01     Url: [http://skuggis.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?