Gaga Ola La

2010-01-14 @ 13:27:01    Postat av: Susan Gullix
*Nynnar för fulla muggar på Lady Gagas Bad Romance* Kan liksom inte tröttna på den låten=)

I alla fall....jag har fått vila en runda idag och det var väldigt väl behövligt för tröttare människa än jag får man nog leta efter. Herre gud...är det ens möjligt att vara så trött? Förstår inte hur jag kan vara så hiskeligt trött.

Ska snart bege mig och hämta mina guldklimpar som är på dagis och sen antar jag att vi är ute ett tag. Är fint väder här idag....snö, sol och 0 gradigt. Om mina barn vill vara ute vill säga. Det har ju blivit lite att man får trixa och ha sig (och då är dom inte ens tonåringar än...haha) för att få ut dom men när dom väl kommit ut så har dom skoj=)

Skulle i alla fall bara in snabbt och skriva lite för måste iväg nu. Hörs sen ikväll och då kikar jag även in till er.
Postat av: Lisa

Ja barn är ju roliga de :)

Redan nu och börja trixa..

Här är det fortfarande -20..

Så passade på att ta en promenad medan Oscar var på dagis idag! Skönt det :)

Men det var ju ute när jag kom till dagis och hade vart det ett tag så det var ju bra iaf..



Hoppas att du fått vila ordentligt och att ni har en bra dag gumman!

Skönt att du är tillbaka med :)

Att köpa en större jacka känns så onödigt, ska se om jag hittar någon annan lösning snart :)

Kramar.

2010-01-14 » 15:34:50     Url: [http://fliza83.blogg.se/]
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..

haha, jag är lika fast i den låten jag med , men jag är nog mera fast i poker face..:) den tröttnar jag aldrig på..



så skönt med 0 gradigt ute, vi hadde rätt skönt här med idag minus 6-7 grader.. :)



kramkram

2010-01-14 » 19:10:08     Url: [http://enburkrussin.se]
Postat av: Johanna

Har med varit trött idag. Hoppas ni haft en bra dag!

Kram

2010-01-14 » 20:46:50     Url: [http://skuggis.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?