Busiga badbarn och fredagsmys

2010-01-08 @ 18:49:27    Postat av: Susan Gullix



Mina barn ser väl inte busiga ut i badet;)?


Då har det blivit kväll och fredags kvällen ska bla spenderas med att äta goda, mumsiga grill chips då det ska tittas på Let´s dance. För det måste man ju faktiskt kolla på. Ska bli kul att kolla deras stapplande dance moves så här i början då dom inte är så kunniga=)

Dagen spenderades enbart på hemmaplan, enligt Eliotts önskemål...eller njae, inte direkta önskemäl men han vägrade gå ut i kylan haha. Och jag som var och handlade här för ett tag sedan förstår honom...fy attans vad kallt. Det är ju helt sjukt. När hade vi så här kallt sist? Kan inte ens minnas att vi har haft det så kallt. Tacka vet jag värme och sol.

Så hur ska ni spendera eran fredags kväll? Ska ni också kolla på Let´s dance kanske? Gissar på att ganska många ska det.

Hmmm...en fråga bara innan jag avslutar. Hur i h*lvete centrerar jag bilden men inte texten? Hur jag än försöker så blir även texten centrerad och det vill jag inte. Never mind min goa man löste det så klart :D

Postat av: Nettan

Självklart måste man se Let's Dance. Ha ha !



Jag har samma problem som du när det gäller text och bild centrerat. Har provat allt känns det som.

Får du några tips så hör av dig. Ha ha !



kramiz och ha en mysig kväll framför tv'n !

2010-01-08 » 19:39:47     Url: [http://hasselby.blogg.se/]
Postat av: soffie

underbara busiga barn du har hur mycket skiljer det sig mellan dem?

Mina stora barn är det 1år å 4mpån emellan de hade väldig glädje av varann å de är fortfarande goda vänner även om Jennifer (16,4) stör sig mycket på lillbrorsan snart 15 ibland.

ja herregud det går ju knappt att sätta näsan utanför dörrn nu,brrr,

2010-01-08 » 21:40:07     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: Jenny

Hej tjejen, ha nu en riktigt riktigt härlig helg! Kram Jenny

2010-01-08 » 21:43:49     Url: [http://jennyn.blogg.se/]
Postat av: Milla

Vilka underbara busbilder :)



Här kollade vi Let´s Dance och skrattade en hel del måste jag säga :)

Nu är det dags för film.



Ha en fin kväll!



Kramar

2010-01-08 » 22:42:11     Url: [http://sagabus.blogg.se/]
Postat av: Johanna

Har oxå det problemet ibland att texten hänger med när man centrerar. Men jag brukar först skriva klart texten & lägga in bilderna på sin plats så att säga. Sen trycker jag Enter både ovanför & under bilden. Har man tur, så centreras bara bilden. Om inte, brukar jag klicka på Ångra. Då brukar det centrera. Den funktionen har blivit så skum...

2010-01-09 » 13:53:41     Url: [http://skuggis.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?