Award

2010-01-23 @ 16:14:51    Postat av: Susan Gullix
Jag har fått en award av sötaste Jayne. Tack snälla du=)





Awarden går ut på att jag ska berätta 7 saker om mig till er och sen skicka den vidare. Så here we go=)

*Jag är döpt till Susan men har ända sedan jag kom ut till världen blivit kallad Sanna. Namnet Sanna ville jag inte längre veta av då jag började gymnasiet så då blev det Susan...som då är mitt riktiga namn.

*Fötter (vuxenfötter) och clowner är bland det värsta jag vet. Clowner ligger på topp....hysteriskt rädd....och då menar jag hysteriskt.

*Jag är ganska blyg och tillbaka dragen bland nytt folk och det tar ett tag innan jag kan koppla av och känna mig bekväm.

*Jag är expert på att döda....ja, inte människor då utan växter. Jag kan verkligen inte hålla blommor och växter vid liv.

*Jag kan börja gråta av att tex någon vinner i en tävling. På tv tex när vinnaren utses i tex So you think you can dance eller så. Mesigt till tusan men men...haha.

*Att föda barn är bland det häftigaste och coolaste jag har gjort och skulle lätt kunna göra det många gånger om. Föda...inte vara gravid dock...hehe.

*Jag älskar Disney filmer och då är Den lilla sjöjungfrun min favorit. Vågar inte nämna hur många gånger som jag har sett den;)

Ni som fått en award ska göra följande:

*kopiera awarden från min blogg
*länka personen som du fått den av
*berätta sju saker om dig själv
*välj bloggar som du vill ge en award till
*länka till dem
*lämna en kommentar i deras blogg med information om att du har gett dem en award

Jag vill skicka denna vidare till följande personer: Johanna ALisa och till Veronica
Postat av: Johanna

Tackar! :)

Åh, 7 saker om sig sälv... Va ska jag berätta.. Får nog fundera lite på denna... ^^

2010-01-23 » 16:27:33     Url: [http://skuggis.blogg.se/]
Postat av: Mamma Russin

haha, skulle kunna kopiera dina svar för jag håller med dig om allt.. utom clownerna då.. :)



ska fixa denna senare..:)



kramisar

2010-01-23 » 16:34:17     Url: [http://enburkrussin.se]
Postat av: Amanda

Grattis! Vilken jättefin award! Den var du absolut värd.



Hoppas ni haft en finfin lördag idag.

Kramar

2010-01-23 » 17:04:48     Url: [http://creyla.blogg.se/]
Postat av: Jayne

hi hi hi fötter gillar inte jag heller..clowner går an!



Önskar dej en trevlig kväll..gissar att ni ska se FILM. Har du sett senaste Wallander (tror jag nog). Fattar INTE varför Nour pratar stockholmska...

2010-01-23 » 17:22:53     Url: [http://jayne.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?