An ordinary day again

2010-01-07 @ 10:01:39    Postat av: Susan Gullix
Go morron...då var det en vanlig dag igen. Ett himla hoppande mellan vanliga dagar och röda dagar.

Vi har i alla fall spenderat våran morgon med att ta hand om bebisar. Ja...Eliott och Stella fastnade med bebis lek och Eliott var pappa till en bebis och Stela mamma till en bebis. Det skulle matas, nattas, lekas osv. Eliott älskar bebisar så han var helt inne i det. Men när han kom till Dalhems lekplatsen som han sa, med sin bebis, så kastade han iväg den...haha. Stackars bebis;)

Ska snart i alla fall ta tag i lite städande här hemma...frågan är bara...var ska jag börja? Det finns ju saker överallt, i alla rum. Hur kan det bli så? Jag förstår verkligen inte det.

Såg ju Avatar igår och om man kan bli kär i en film så är jag definitivt kär i den. Tyvärr så vaknade barnen i omgångar och eftersom filmen är lång så somnade jag i slutet så det får jag se om. Lite knäckande faktiskt.

Men nej, nu ska barnen ha frukost och sen MÅSTE jag börja här hemma....någonstans.

Här kommer 2 bilder till från igår då vi var ute. Barnen står och tittar på traktorn som plogar bort en massa snö.

Postat av: Lisa

Hej gumman!



Hihi.. vad mysigt ni verkar ha det då :)

Med bebislekar!

Här hemma är de någon som vägrar att acceptera att han ska få en bebis hem hit snart..

Vägrar :) ha ha!



Vad blir det för skojs idag då?

Själv ska jag jobba lite..

Skönt att göra någon nytta kanske :)

Borde städa här hemma med, men ja.. det hinner man väl med kanske..



Kramar!!

2010-01-07 » 11:06:46     Url: [http://fliza83.blogg.se/]
Postat av: MammaFiiia

Hehe Gullungar=)

Kramar

2010-01-07 » 12:31:19     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?