-8

2010-01-08 @ 09:07:00    Postat av: Susan Gullix
Brrrr....det är kallt som attans ute...och inne. Känner inte för att bege mig ut alls idag då det är kallare idag än igår och igår höll jag på att frysa ihjäl. Varför kan det inte bara bli varmt och soligt? Så trött på dessa minus grader nu...blä.

Vet inte vad vi ska roa oss med idag faktiskt. Just nu leker barnen för fullt i alla fall men jag får inte vara med. Och inte orkar jag direkt ta tag i bäddning och disk...inte ännu. Vissa dagar är man bra seg med att komma igång. Idag är en sådan dag...haha.

Robin var här igår och barnen satte igång att busa direkt med honom. Han hann inte mer än komma in genom dörren innan dom var igång. Varken Eliott eller Stella brydde sig om sin pappa som då kom samtidigt som Robin. Hihi...dom är för roliga dom små. Var i alla fall en massa håll igång och Stella stupade direkt i säng då hon skulle sova. Eliott hade lite svårare att somna men somnade till slut på soffan. Sen gjorde jag typ nada. Eller njo...jag tittade i och för sig på Robinsson eftersom jag inte såg det i lördags. Vilken tur hon har den där Annika....hon får ju chans på chans hela tiden. Well...jag vill i alla fall inte bara se boys i finalen....någon tjej kan gott vara med också.

Näää.....får fortsätta sega ett tag till innan jag kommer igång här hemma. Sen får vi se vad som sker resten av dagen!



Följ min blogg med bloglovin
Postat av: Nettan

Ha en bra dag !

Och du, ta det lugnt, jag lovar, det är ingen som tar "jobbet" ifrån dig. Ha ha !

Man kan inte vara pigg och rask varje dag !



fredagskramizar

2010-01-08 » 09:21:34     Url: [http://hasselby.blogg.se/]
Postat av: pauline

vad fin blogg du har :)

2010-01-08 » 09:32:37     Url: [http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/]
Postat av: Lisa

ja usch denna kyla är inge vidare..

man blir så less på att inte kunna gå ut hur som helst utan man ska bara frysa :(



hoppas att ni får en bra dag iaf!

kramar.

2010-01-08 » 09:52:37     Url: [http://fliza83.blogg.se/]
Postat av: MammaFiiia

Söta Stellis=)

Ja såg nya DH avsnittet igår så nu fick man se vem som överlev och inte=/ Men som ja böla haha



Idag ska barnen en runda till sin pappa så ja kan styra upp this home again=)



Kraam

2010-01-08 » 10:40:38     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?