We love the SUN

2011-05-09 @ 17:11:42    Postat av: Susan Gullix


Haha....ja, denna dagen gick fort som tusan....tjoff poff liksom. Efter lite frukost och undan rymmning imorse så gick vi ner och startade tvätten. Samtidigt som det tvättades så höll vi oss så klart ute. Underbart väder ju.
Knäckande dock då man kom ner i tvättstugan och upptäckte att den ena tvättmaskinen åter igen var i sönder. Mindre kul då man har massvis som ska tvättas och så på en maskin. Good luck liksom. Blev som vanligt irriterad till tusan. Det stod på en lapp att felet var anmält men när jag såg en Helsingborgs snubbe här ute på gården så grep jag tag i honom och sa till att det är banne mig inte kul att samma maskin ALLTID är i sönder. Han gick med ner och kollade och jag sa att det kanske kunde vara dax att byta ut den som går i sönder jämt och ständigt och istället köpa en ny. Han höll med och ringde direkt och fixade så att det ska köpas en ny. Well....hallelulja typ.

Efter cirka 3 timmar ute då det hade lekts en massa så begav vi oss upp och lagade mat. Var ju hungriga som vargar alla tre. Satt fin fint i magarna....absolut. Efter disk och hämtning utav all tvätt så åkte barnen i ett väl behövligt bad så nu är dom rena och luktar äpple. Kan man gå och sniffa på dom lite när man vill....haha.

Ikväll blir det mest lugnt, lite tv och så där. Får hoppas på att det kanske går bra för Eliott ikväll att somna själv. Får hålla  en tumme helt enkelt .

 

Postat av: Anonym

härlig bild,å mmm att snosa på nybadade ungar :),jag kan ej lägga upp nya inlägghos mej vet ej när det ska sluta strula på blogg.se

2011-05-09 » 21:51:21     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Härligt att va ute i solen! Det ska visst bli högsommarvärme idag...

Gött med ny tvättmaskin :)

Kram

2011-05-10 » 06:56:28     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Tist på maskinen :-/ Men soooolen väger väl upp det liiite iaf ler Å inser att jag måste köpa glasögon till kidzen! KRAM goa du!

2011-05-10 » 09:25:38     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?