The last hour...

2011-05-11 @ 08:17:26    Postat av: Susan Gullix
Go morron. Det var en väldigt lycklig son som studsade ur sängen idag och sa med glädje att "Idag ska jag på läger mamma". Japp....läger dag idag och om ungefär 1 timme så åker dom iväg. Det sista är nerpackat nu så nu är det bara att vänta tills vi ska gå. Eliott vill väldigt gärna gå nu men ha får ge sig tåls ett tag till.

Oj som jag kommer till att sakna min son. Han kommer inte hem förräns på fredag eftermiddag så det är ju ett tag utan honom. Min lille älskade påg. Första gången som man är ifrån honom så "länge" så jo, jag kommer till att sakna honom ENORMT. Men skönt att veta att han kommer till att ha superkul. Läger passar honom perfekt då han älskar att vara ute och hitta på en massa osv.

Nej...nu ska jag passa på att mysa extra mycket med sonen så jag klarar av dagarna utan honom.
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Kan tro att det är spänd förväntan, åhh så skoj med läger, å så skoj att få komma hem sen ;-) Att längta efter ugnarna är bara nyttigt ler KRAM!

2011-05-11 » 08:55:51     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: maria

Vad spännande för honom att åka på läger och han kommer ha jätte roligt :)

Förstår att du kommer sakna honom men passa på att njuta av egen tiden med Stella...



Ha en underbar dag fina <3

2011-05-11 » 09:07:03     Url: [http://www.forsnetblogg.se/Maria]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?