Tänker så det knakar....

2011-05-10 @ 09:27:02    Postat av: Susan Gullix


....men kommer inte på en bra rubrik ändå.


På bilden är det vi tre på morgonen idag. Härliga glada barn och glad mamma. Man kan inte annat än vara glad med två söta solstrålar inne och massvis med solstrålar ute. Jissus vad jag är fyndig då. 23 grader varmt ska det bli idag och det är såå härligt. Älskar sommaren!!

Barnen är lämnade på dagis och just nu sitter jag och äter frukost bestående utav en god Parma macka och en god kopp kaffe. Sen ska jag se till att plocka fram allt som Eliott ska ha med sig på läger imorgon. Packa ner det ska jag inte göra förräns senare för han ska så klart vara med då det packas ner. Men lägga fram allt och kolla några gånger så att man inte missar något. Behöver kanske inte nämna att han är eld och lågor över att det är dax imorgon?

Men just nu...frukost time. Önskar er en bra dag...vi hörs senare!!



Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Ja, man blir så glad av detta härliga vädret :)

Förstår att Eliott längtar till lägret!

Kram

2011-05-10 » 19:20:38     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?