Susan - The naked truth

2011-05-29 @ 17:17:49    Postat av: Susan Gullix


Mamma och Stella mys

Haha....ja, så där ser jag ut då jag är hemma och myser runt. Osminkad och tjusig....typ. The naked truth så att säga. På bilden ser ni också lite utav min fina pyjamas jag fick i Mors dags present och så ser ni att luggen numer är klippt på Stella. Hon ville själv så nu kan hon se igen.

Annars har vi en lugn mys dag här hemma och det känns som om det inte gör något då vädret ute ändå är mög. Eliott spelar på PS 2:an, Stella leker inne på rummet, mannen lirar Guitar Hero och jag passar på att blogga. Jag lirade också innan men nu har mannen hittat ett nytt spel (AC/DC på Band Hero) och där failade jag direkt så jag gav upp...haha. Var visst en jäkla skillnad på Band Hero och Guitar Hero.

Till mat idag så har vi ätit kyckling, nypotatis och gräddfil och så där gott. Seriöst...jag älskar ny potatis. Så....hmmm.....ja.....min där diet gick käpp rent åt helsike idag igen. Bra jobbat Susan.....not!!! Kanske nya tag imorgon?? Jag var ju så duktig innan jag frossade igår. Well well!!

Ikväll gissar och hoppas jag på att vi ser film. Igår såg vi Red Riding Hood och den var riktigt bra. En film helt i min smak faktiskt. 

Önskar er en bra kväll och hoppas att ni har blivit firade idag? Såg att det går att kommentera på Blogg.se bloggar igen så ska kika in till er nu.
 

 

Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Meeen så mysig bild på er, gillar din fin morsdagspyjamas massor :-D KRAM fina du!

2011-05-29 » 19:52:25     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: soffie

å va mysigt ni har det jättefin bild på er!Hoppas du haft en härlig morsdag,kram

2011-05-29 » 22:18:38     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Skön slappedag ni haft!

Vanlig middag é okej att frossa i ju! :)

Kram kram

2011-05-30 » 07:04:19     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?