Singel Lady

2011-05-26 @ 08:18:34    Postat av: Susan Gullix
Ja...jag får väl nästan kalla mig singel då mannen är iväg på event och inte kommer hem förräns imorgon. Lite trist är det allt men i detta läget är det ändå ganska skönt att få vara själv, även om jag saknar honom. Han kommer hem imorgon eftermiddag i alla fall och sen på lördag så är det våran 7 års dag. Hjälp...vad fort dom åren gick.

Stella somnade igår vid strax innan 19.30 och sen somnade Eliott vid lite över 20 tiden. Jag tog tag i min författar sida och skrev en massa på datorn. Sen fastnade jag där och kunde inte sluta skriva. Som det kan bli. Men det var ganska skönt att få skriva så mycket om än väldigt jobbigt och tufft.

Idag är det i alla fall torsdag. Stella vaknade vid 06.15 tiden och Eliott kom strax efter 07. Frukost har dom ätit och nu leker dom lite. Jag ska snart bädda och plocka undan lite och sen får vi se vad vi hittar på. Ska i alla fall ut en liten runda sen tänkte jag så hoppas att det inte finns några planer på att regna.

Vad ska ni hitta på idag?
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Det kan vara bra att få sakna lite också :)

Vad skriver du? Är det en bok du knåpar och trixar på?

KRAM

2011-05-26 » 10:34:05     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Låter spännande att du skriver, ska det bli en bok? Och har ni något mysigt inplanerat för att fira era sju å nu på lördag? KRAM

2011-05-26 » 13:49:44     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Anonym

åh, grattis! sju år är ingen kort tid!

2011-05-26 » 16:15:11
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Va é det du skriver?

7 år é inte attt leka med, hihi! va ska ni då hitta på? :)

Sv: Ja, det va ovanligt att åka buss. Smidigt, men va jobbigt att gå hela vägen hem sen när jag va trött i min gravida kropp... ^^

KRAM

2011-05-26 » 19:07:49     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?