Packning och lite annat

2011-05-10 @ 19:56:36    Postat av: Susan Gullix
Ja, då var det packat och klart till Eliott och i vanlig ordning så har jag väl packat med alldeles för mycket. Men hellre för mycket än för lite tycker jag.

Vad som har packats ner är:

*T-shirts, linnen och  tunnare långärmade tröjjor (några par utav varje)
*Shorts, jeans och joggingbyxor (några par utav varje)
*Strumpor (många)
*Kalsonger
*Tjocktröjor
*Pyjamas
*Handduk
*Hygienartiklar
*Lakan
*Ficklampa + extra batterier
*Keps
*Jacka
*Regnkläder + stövlar

Imorgon på morgonen så ska det packas ner täcke, kudde, tandborste, snuttefilt och hans nalle. Hmmm.....det var nog allt det där. O yes....han längtar.

Och så vidare till hur jag har klarat mig med att få till dom där minusen som jag vill åt. Bestämde ju mig innan (läs inlägget nedan). Har druckit massvis med vatten...godis och annat skräp har jag tänkt byta ut mot avokado, frukt, lite keso och sånt där gottigt istället. Avocado och Keso har gått ner idag så ja tummen upp. Nu ska jag inte vika mig denna gången.

Och yes...normalt BMI mått och så där MEN nu handlar det om att JAG ska trivas i och med min kropp och det är det jag vill nå fram till. Jag trivs inte så här...känner mig inte bekväm alls. Det handlar om några kilo ner...inte många. Jag vill bara trivas.


Stella bella sover gott nu och hon somnade själv som hon har lärt sig nu. Eliott har väldigt många fjärilar i magen och kan inte riktigt komma till ro men om ett tag så kanske några fjärilar flyger iväg. Sen hålls det kväll här. Serie, film eller tv.......vi får se.


Lite utav sonens packning inför morgondagens läger

Postat av: soffie

ååå va roligt för han å åka på läger å bättre med för mycket än för lite;)

ha det gott

2011-05-10 » 22:21:43     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: mammafiia

Jg hejjar på dej gumman, de kommer du klara galant=)

Va kul för Eliott med läger=)

Kram

2011-05-11 » 08:13:11     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Mamma Russin

hej hej vännen..



åhh här har jag missat massor nu när vi varit borta en vecka.. har inte haft ett bra internet alls.. :( men nu ligger jag och slöar och surfar runt i blogglandia för fullt..;)



har O varit på läger ? så mysigt för han, har gick det ? och hur klarade du att vara ifrån han ?



saknade dig på galan.. :( hade varit så roligt att träffats..



kramkram

2011-05-16 » 11:14:07     Url: [http://enburkrussin.se]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?