Onsdag it is...

2011-05-04 @ 11:19:08    Postat av: Susan Gullix
Hujeda mig då...har lämnat barnen på dagis, varit en liten vända på Maxi, renbäddat alla sängar och förberett dagens middag. Och det känns som om jag har genomgått ett maraton eller liknande. Helt slut i hela kroppen och yr, fullständigt. Why liksom?? Sitter och tar det lite lugnt nu och har ätit lite Tonfisk sallad...får hoppas att den där skumma känslan försvinner snart.

Igår vet jag inte vad det var med mina barn riktigt. Av någon anledning så var dom otroligt pigga och somnade hur sent som helst. Eller ja.....Eliott somnade väl inom rimlig tid men Stella....icke sa nicke. Nåja....kanske något som gick i luften. När dom väl hade somnat sen så blev det bara soffhäng. Mannen jobbade och jag tittade på Big Brother. Ett litet beroende det där. Kollar ni och vem hoppas ni på ska vinna i så fall?


Stella bella leker med en ballong

Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Som tur är har jag hållit mig ifrån BB denna säsong, så jag har noll koll...

2011-05-04 » 14:05:08     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?