Minus

2011-05-17 @ 11:18:33    Postat av: Susan Gullix
Go morron...eller ja, go förmiddag kanske men det blir väl go morron i bloggen??

Idag är det tisdag och det är nu 1 vecka sedan jag startade med att vara lite nyttigare/hälsosammare och idag är det också dagen då jag vägde mig. Förra tisdagen så vägde jag 67.6 kg och idag stod vågen på 66 kilo. Wihoo....minus minus....1.6 kilo ner. Tackar. Då är det bara till att köra vidare och hoppas på nytt minus nästa vecka.

Barnen är på dagis och idag är det den dagen då Eliotts grupp  springer Busruset i Pålsjöskog. Kul väder dom har fått då...eller inte. Har ju regnat hela dagen. Men hoppas att det har gått bra ändå. Dom åkte iväg runt 9 tiden imorse och kommer tillbaka vid 13.

Annars...ja, det blir väl mest lugnt sen. Inget väder att hålla sig ute i direkt. Tycker gott att sommaren och solen kan komma tillbaka nu. Hur har ni det hos er där ni bor? Sommar och sol eller regn och rusk som här?
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Wow, bra jobbat! :)

Åh, trist för honom att va ute i detta skitvädret som vi haft idag....

Kram

2011-05-17 » 20:23:59     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Mamma Russin

bravvvo gumman.. :) ett minus är så roligt att få.. i know.. ;)



kramkram

2011-05-18 » 19:30:06     Url: [http://enburkrussin.se]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?