Massa fart men härlig dag

2011-05-31 @ 17:17:52    Postat av: Susan Gullix

Phew.....jahapp, första gången typ som jag sitter ner på rumpan då det har varit ännu en dag med fart och fläkt.
När jag hade lämnat barnen på dagis så gick jag hem och åt lite frukost och sen tog jag bussen ner till stan. From imorgon så är det ju kontant stopp på bussarna så busskort till mig och mannen fick införskaffas. Kan ju säga att det inte bara var jag som var nere och skulle fixa busskort. Skånetrafiken har fått jobba hårt idag...haha.

Sen vandrade jag vidare i stan på jakt efter födelsedags present till barnens farmor som fyller år imorgon. Inte det lättaste men sen hittade jag en present som jag tror och hoppas att hon blir glad för. Det återstår att se då vi ska dit imorgon.

Hem om och i med en snabb kopp kaffe (slurp) och sen hämtade jag barnen. Och sen var det ju bara till att vara ute. Kanon väder idag ju. Till Eliotts stora lycka så kom gräsklipparen idag och klippte båda gräsmattorna så ni kan ju gissa vem som var eld och lågor? Sen har han själv roat sig genom att klippa gräset med sin gräsklippare i 3 (TRE) timmar. Halle dar...lille påg. Grannarna var också ute så Stella lekte med barnen som var där och sen blev det fika och snack och så där. Mycket trevligt!!

Nu är jag mer eller mindre död här i soffan. Var ju uppe hur tidigt som helst imorse och sen i full gång. Men ja....skit samma liksom.

Tyvärr har jag inga foto från idag då jag inte hade laddat batteriet till kameran...såååå fotolöst blir det faktiskt idag. Boring...I know!!!

Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Haha, då var han minsann duktig! 3 timmar är inte illa ;) Noggrann kille :)



Kramar

2011-05-31 » 19:05:14     Url: [http://sagabus.blogg.se/]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Men man kan väl betala med kort på bussen eller med mobilen (skriva in en kod som man gör i tex Gbg)?

3 timmar, ja, ni har ju mycket gräs som ska klippas, haha!

2011-05-31 » 19:53:21     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: soffie

då fyller jag å farmorn på samma dag då:)

va roligt för Elliot att gräsklipparen kom tänk om han kunde få åka med nån gång,hos mej har vi badat i sjön svinkallt medn gött för det va verkligen varmt ute,

kram

2011-05-31 » 20:52:16     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: maria

härligt med gräsklippning i 3 timmar :)

han vet vad han ska jobba med när han blir stor...



ha en fin dag sötis <3

kram

2011-06-01 » 06:27:34     Url: [http://www.forsnetblogg.se/Maria]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Se till å ladda batteriet i dag, å du skicka hit lite sol till kalla norr!!! Kram <3

2011-06-01 » 07:18:12     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?