Laughing out loud

2011-05-27 @ 09:35:46    Postat av: Susan Gullix
Go morron...då var det fredag. Jag vaknade utav mig själv idag faktiskt. Vaknade utav att jag låg och asgarvade högt (så mycket skratt så att man inte kan sluta ni vet). Stella vaknade också och sa: "Mamma, vad skrattar du åt"? Haha, det var omöjligt att sluta skratta...helt stört. Och det var inte ens en rolig dröm utan mer en mardröm. Jag var ute på natten och blev jag jagad utav en gubbe/man som skulle fånga mig och stänga in mig. Jag sprang och sprang och till slut så kom jag till ett brant stup som jag skulle nerför. Där trillade jag och så började jag asgarva. Och ja...så vaknade jag då utav att jag låg och asgarvade. Jo...så startade min morgon.

Barnen är i alla fall på dagis nu och jag har precis bäddat och plockat undan. Ska om ett tag iväg och storhandla så det är gjort, och sen kommer ju mannen hem idag. Ska bli skönt att få hem honom igen. Blir en mys kväll sen ikväll och det får det ju bli imorgon också eftersom det är våran 7 års dag då. Men den får som sagt "firas" på kvällen då barnen sover.

Nää...lite kaffe och sen iväg om ett tag då. Önskar er en underbar fredag! 
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Du kanske reagerade i chock?? ;)



Japp, sol är beställt imorgon. Barnkalas och det underlättar om alla glada spralliga ungar kan leka utomhus. Men jag får väl helt enkelt äta upp det att jag beställt regn idag och ha samma skitväder imorgon. haha!



KRAM

2011-05-27 » 09:48:18     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: britta bloggar - 2 tävlingar uppe nu!

Ha en fin helg!

2011-05-27 » 11:01:00     Url: [http://brittabloggar.wordpress.com]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Haha, kul att vakna så då!

Skönt att få hem Kim. "Firas" va det ja, haha. Hoppas barnen sover gott med öronproppar :P

Sv: Ja, fast ska jobba imorgon, så blir inte jättemycket vila i helgen...

Kram

2011-05-27 » 20:00:04     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?