Just me and my kidz...

2011-05-04 @ 18:13:02    Postat av: Susan Gullix

Jaha....då blev det lite oväntat att jag och barnen är själva här ett tag till. Fick nyss ett sms utav mannen att han blev senare idag. Ojoj....han får kompensera sen ikväll då han kommer hem *blink blink*.

Ser ni att det är liiiite ändrat här i bloggen? Har bara ändrat den bilden på barnen där dom sitter tillsammans och lagt till en liten blomma innan rubriken. Eller ja, det är inte jag som har gjort det utan det är hon som har gjort min design från början. Tant Kim.....hon äger på bloggdesigner och jag frågade om det gick bra att ändra lite och det fixade hon så klart. Tusen tusen tack. Bilden jag har nu är i och för sig från förra sommaren men den tillhör en utav mina favoritbilder då barnen är tillsammans. Nu när det är lite vårigare/sommrigare ute så tyckte jag inte att det passade med en höstbild. Eller ja...det känns ju verkligen som höst just nu men you get the point!

Annars idag har det mest varit lugnt. Vi har hållt oss här hemma då det har varit så fasligt kallt och blåsigt ute. Det har lekts, ätit mat och lite så. Imorgon är barnen lediga och jag hoppas på bättre väder.

På fredag är det bara Stella som ska till dagis för jag och Eliott ska till ögonmottagningen. Detta är den tid vi skulle fått för 1 år sedan, men som dom har glömt. Efter ett tag glömde även jag av det men det är ju ändå dom ska ge oss tid. Det kommer till att ta ett par timmar där så jag hoppas att Eliott är tålmodig, men det tror jag nog.

Well.....ska ta och avsluta nu men hoppas att ni har haft en bra dag?




 

Postat av: Mamma Russin

hej gums..:)



du har så fint här i bloggen..:)



kallt r bara förnamnet.. :( uppe vid husvagnen låg det till och med kvar snöö ?!!! fyyy så kallt det var.. men vi klippte ner alla buskar vi tänkt iaf , men jag fick lov till att ta ett varmt bad när vi kom hem..;)



KRAAM

2011-05-04 » 19:46:41     Url: [http://enburkrussin.se]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas han kompenserar dig rejält nu ;-P Kramis <3

2011-05-04 » 20:10:40     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Tova

så söta de är :)

2011-05-04 » 22:13:24     Url: [http://trasslet.se]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Fint det blev! :)

Hoppas K har kompenserat nu, hehe, & att ni får en bra dag!

Kram

2011-05-05 » 07:02:35     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?