Intensiv dag

2011-05-28 @ 19:39:26    Postat av: Susan Gullix
Goosh......man är ganska trött i huvudet idag kan jag säga. Barnen vaknade 05.30. Jag höll på att dö bokstavligt talat. Vad hände med att sova till 7.30??? Sen har dom varit högt uppe i taket exakt hela dagen. Förstår inte vad dom har gått på riktigt idag men holy shit alltså.

Nu är Stella i alla fall i säng och jag hoppas att hon somnar snabbt och sen är det snart även Eliotts tur att somna. Sen är det kväll och först kan jag och mannen få ha lite mys tid tillsammans på våran 7 års dag. Vi ska äta potatis gratäng och reben och sånt där gott och kolla film till det. När vi var på Maxi innan idag så var det första gången som jag kollade vad dom hade i delikatess disken och my loooord. Gick upp 3 kilo bara utav att titta på allt gott som fanns där. Sååå....gick inte att låta bli att köpa något gott där ifrån ju. Men andra ord....en frossar kväll ikväll då och mina kilo jag har tappat kommer väl dubbelt tillbaka nu. Blir trippelt så hårt på det igen imorgon med att vara nyttigt.

Men jag orkar tyvärr inte skriva mer nu....tänker bara ta 5 minuter och låta hjärnan vila efter allt sorl och högljudda nivåer idag....phew!!!
Postat av: soffie

men guu va tidigt!hoppas de sover längre imorrn

kram å ha en mysig lördagskväll

2011-05-28 » 20:02:02     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: Muttiz

Himmla fin blogg du har! :)

2011-05-28 » 21:42:35     Url: [http://muttiz.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?