Happy Mother´s Day

2011-05-29 @ 10:47:43    Postat av: Susan Gullix
Idag är det den 29:e maj......så stort GRATTIS till alla oss MAMMOR idag. Fy fan vad vi är bra eller hur?

Min morgon startade med morgon pigga barn som skulle upp 06.15. Men dom är i alla fall väldigt snälla och lugna så det är tummen upp på det. Har fått en ny pyjamas där det står Världens Bästa Mamma på så den myser jag runt i nu. Fick dock byta den till en mindre storlek då den andra var gigantisk.....hihi.

Annars idag så får vi se vad som hittas på....än så länge har jag ingen som helst aning.

Hoppas att ni alla mammor får en ordentligt mysig och bra dag idag.


(Ps. Går inte att kommentera på Blogg.se bloggar så jag får återkomma.)


(Lånade en bild då jag inte orkade knåpa ihop en egen)

Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Grattis på mors dag! Kul att få presenter!

Kram

2011-05-29 » 14:06:06     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: mammafiia

Hoppas du haft en underbar mors dag=)

Kramar

2011-05-29 » 15:53:34     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?