Go morron?

2011-05-05 @ 08:34:58    Postat av: Susan Gullix

Go morron....och lite blä. Är helt off och matt i hela kroppen. Har inte varit vaken så himla länge och längtar redan till kvällen. Är helt mör och skum, har huvudvärk och det känns inget vidare alls. Ska bli kul att se hur dagen blir. Dessutom så är det regnigt och grått ute så det får allt bli en lugn hemma dag känner jag. Hoppas verkligen att jag inte är på G att bli sjuk för det är inte läge för det nu!!

I alla fall...mannen kom hem strax innan 22.30 igår så det blev lite snack och så innan sängen. Tittade lite på The Pacific men en viss Herre somnade i soffan så vi stängde av. Skönt att det inte var jag för en gångs skull som somnade...haha. 

Näää.....får se om det kanske känns lite bättre om jag får i mig lite kaffe. Hoppas att ni får en bra dag idag.

Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ser att vi har en liknande morgon, men jag isner att jag glömt kaffet, får ta å koka nu så rätar det nog upp sig i ett nafs ;-D KRAM

2011-05-05 » 09:11:27     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Hoppas du inte bli sjuk!

Kram

2011-05-05 » 18:10:34     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?