Galet tokigt!!

2011-05-19 @ 08:14:49    Postat av: Susan Gullix
Haha...såg att jag hade helt FEL rubrik på gårdagens inlägg. Jag hade skrivit Torsdag men det var ju Onsdag igår jue. Haha....tala om att jag är en förvirrad människa. Nåja, jag har rättat till det nu i alla fall så nu är det RÄTT.

Idag är det då Torsdag och idag ska då Eliott åka iväg till Ängelholm med dagis. Såå trist väder dom får dock. Just nu regnar det men jag hoppas verkligen att det slutar. Inte för att det spelar Eliott någon roll för han är lika glad vilket som....men ändå liksom. Hoppas också att det inte ska vara sånt här tråkigt väder hela sommaren. Fint väder 1 vecka, regn 1 vecka, fint väder nästa vecka and so on. Kan solen och värmen komma nu och stanna....för evigt?

Igår skedde inte så mycket. Jag och mannen såg film då barnen hade somnat. Vi kollade på Sharpshooter med James Reamar (Dexter´s pappa). En film som var lite si så där och japp....jag somnade självklart på soffan. På tal om Dexter....oyes....där kommer en till säsong så ni kan kanske förstå hur lycklig jag blev då jag fick veta det?Vet dock inte när men gissar på september någon gång. Ola la...the cool killer is coming back.

Hela dagen och sen ikväll så är mannen på en "Kom ut dag" med jobb så ska bli spännande att se när han kommer hem ikväll. Hopas på att det inte blir fööööör sent bara. Han kan ju gott komme hem innan 20 i alla fall.

Well....ska snart se till att packa ner Eliotts matsäck och lite så och sen är det dax att lämna min prins och min prinsessa på dagis. Hoppas att ni får en bra dag men vi hörs senare.

Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Jag har fått för mig att det är fredag idag. Helt fel det också. Känner mig riktigt dagvill just nu ;)

Kram

2011-05-19 » 08:35:52     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Håller alla tummar jag har för att det iaf ska sluta regna, så himla trist! Men hade hoppats på lite sol med, men det lär vi ju inte få, inte idag iaf!

2011-05-19 » 08:43:56     Url: [http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/]
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Haha, jag såg ditt inlägg igår och fick fundera en stund på vilken dag det var :) Inte bara du som är förvirrad ;)



Kramar

2011-05-19 » 14:49:22     Url: [http://sagabus.blogg.se/]
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ha ha så kan det bli, jag reagerade inte ens, har fredag i dag så jag var helt me ;-P Men det är j uförst i morgon.... Lämnar en bamsekram å hoppasdu piggat på dig <3 KRAM

2011-05-19 » 15:51:53     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Det blev ju fint väder till slut :) Hoppas Eliott hade en bra tripp! Ha en trevlig kväll!

Kram

2011-05-19 » 18:16:32     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?