En relativt lugn dag...

2011-05-01 @ 18:06:57    Postat av: Susan Gullix


En bild på mig då jag var liten får pryda inlägget idag


Idag har det varit en ganska lugn dag här hemma faktiskt, vilket har varit rätt så skönt. Jag är ju den rastlösa människan i vanliga fall men ibland så är det skönt att bara vara. Lite aktiv och flitig har jag dock varit ändå för jag har tvättat och jag som inte har sett botten utav vår tvättkorg på en si så där.....evigheter, fann den idag. Woala vad skönt med en helt tom tvättkorg. Tänk att man kan bli glad för en sådan sak liksom.

Men annars har det byggts med Lego, Transformers och lite annat som barnen har pysslat med och nyss har dom badat. Herregud vad dom busade i badet och skrattade till tusan. Härligt då dom faktiskt kan ha kul tillsammans.

Vädret blev som jag trodde ganska kallt idag. Frös som bara den då jag kilade iväg och köpte mjölk. Nu för tillfället så har det tornat upp sig med massvis utav mörka moln så det ser ut som om det kommer till att regna vilken sekund som helst. Gör i och för sig inte så mycket för lite regn skadar kanske inte....bara det är borta tills imorgon så.

Kvällen närmar sig så när barnen har somnat sen ikväll så ska vi se på film eller serie. Den vi såg igår var helt ok....ja, mer än ok faktiskt. Vad hette den nu.....hmmmm? *Tänker lite granna*.... Tucker & Dale vs Evil hette den ja. En skräck komedi är det men inte så kass som filmer i den kategorin annars brukar vara. Fick mig en del rejäla skratt och mannen likaså. Den kan jag helt klart rekommendera till er som inte har sett den.


Tada....och där kom solen ju igen. Well....over and out och hoppas att ni har haft en bra dag?

 

Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så söt du var som liten tror eliott minsann är mycket lik dig!! Å skönt med tom tvättkorg, händer typ aldrig här... Kram!

2011-05-01 » 19:00:04     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Emelie

Jag går emot ovanstående och säger att Stella är väldigt lik sin mamma!!



Låter som en skön dag, med litebra grejer gjort ändå!

6 dagar kvar till galan, längtar du?

2011-05-01 » 20:53:13     Url: [http://fambabunovic.blogg.se/]
Postat av: soffie

va gullig bild på dej som barn,

hoppas regnet dragit förbi så ni får en härlig dag imorrn:)

2011-05-01 » 21:18:43     Url: [http://soffie69.blogg.se/]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Nämen, Eliott i klänning, haha! ;) Skönt att du fått en tom tvättkorg! Ja, nog har det varit lite kyligt idag, men då har det ju varit perfekt för att ligga inne i soffan, se film & vila :)

Sv: Ja, du é skitbrun :)

Kram

2011-05-01 » 21:27:53     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Louise

Hoppas ni får tillbaka värmen snart!

2011-05-01 » 21:54:40     Url: [http://wizy.blogg.se/]
Postat av: kaffehörnan

Så skoj med kalas, då är de nära där jag bor

Landskrona bor jag

Ha en kalaskväll

2011-05-04 » 21:20:16     Url: [http://www.kaffehornan.se]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?