Early morning....

2011-05-21 @ 08:21:37    Postat av: Susan Gullix
Go morron. Jag tror att klockan var en bit innan 06 då Stella började tjata om att vi skulle gå upp. Absolut inte tyckte jag och lyckades efter mycket om och men få henne att somna om....ett litet tag till 07 bara. Jag ville inte gå upp då iheller men kännde att jag inte hade något annat val. På morgonen gillar jag absolut inte att solen skiner igenom fönstret hur mycket man än täcker för.

Igår i alla fall så var vi ute och lekte och hade det lite mysigt. Men jag vet inte riktigt vad det var med mig. Om det var min hemska dröm som satte effekt på mig eller om jag bara hade en dålig dag men jag var väl inte på topp humör direkt igår. Irriterad och vresig för lilla minsta tyckte jag och det med en combo utav barn som var uppe i 580 hela dagen. Yiiieks!!! Var i alla fall skönt då dom hade lagt sig för då blev det tyst. Oj, jag var verkligen ljudkänslig igår. Well...hoppas på en bättre dag idag men något är det som ligger och lurar.

Vet inte vad jag ska skriva riktigt mer så avslutar med att visa en bild på Stella då hon gungar sin älskade hund



Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi klart vovven ska gunga :-) Här regnar å snöar ! det om vartannat, så det är innnemys med aktiva barn som gäller ;-P Kram

2011-05-21 » 09:30:38     Url: [http://lurans.blogg.se/]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Hoppas denna dagen blir bättre! Solen skiner iaf :)

Kram

2011-05-21 » 10:17:03     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?