Big F-ing bakslag

2011-05-31 @ 08:30:27    Postat av: Susan Gullix
Näää.....jag blir så jäkla trött på mig själv så jag spyr. Antingen äter jag för lite eller så äter jag way to much. Sedan i lördags så har jag krängt så hmm....väldigt lönt att jag gick ner nästan 5 kg innan dess. Vad fan är det med mig? Vet ni vad? Igår kväll krängde jag i mig en HEL paj och till det hade jag 5 dl vaniljsås. Fattar ni? Hur normalt är det på en skala att äta en hel jäkla paj för sig själv???? Jo, jag har vägt mig idag och ja....upp, upp, upp i vikt så nu står vikten på 64.5 kilo (67.6 för 3 veckor sedan. WTF? Nu vet jag inte vad...får väl se ut som en jäkla Michelin gubbe.

Annars....Stella ville upp 05.18 imorse (jäkla fåglar som måste kvittra så tidigt). Jag är mer än trött kan jag säga. Men vi är redo för dagis nu men som vanligt så finns här en massa att fixa här hemma så lugna puckar blir det då rakt av inte.

Hörs sen......hoppas att ni får en bra dag!!

Postat av: Amanda

Det är inte lätt när suget sätter in. :/ Jag har min cola som jag försöker dra ner på. Det är fasen inte lätt. Jag har försökt låta barsk när jag säger åt mig själv men jag lyssnar visst inte på det iaf. Dumma mig!

Du är hur som helst jättefin som du är vännen! Om du äter en paj då och då gör knappast något. Så mycket motion som du får med barnen behöver du nog inte oroa dig så värst för om du svänger lite upp och sen lite ner.

Kramar

2011-05-31 » 09:18:37     Url: [http://creyla.blogg.se/]
Postat av: D i v a

Hahaha, sussie! Din kropp är ju inte van att inte få i sig "gott" om du nu har ätit det innan. Du är sjukt duktig som gått ner 5 kg! WOW. Så ta bara nya tag i dag :) att du åt en paj i går, vad gör det om hundra år :) ?! Du är i alla fall jätteduktig som gått ner så mycket! Kramar :)

2011-05-31 » 09:19:24     Url: [http://madelenbjorkell.webblogg.se/]
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Du är lite värre än mig .. för en hel paj har jag aldrig ätit själv. Däremot skulle jag kunna göra det om jag fick chansen. haha!

Hoppas att du får en bra dag och att ni har bättre väder än oss!

Kram

2011-05-31 » 09:40:51     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: Mamma Russin

sådan är jag med vännen, finns inga begränsningar.. äter tills det är slut liksom.. allt eller inget - sjukligt beteende.. :(



busiga Stella som ska upp så tidigt, tyvärr ska stina upp vid samma tid nuförtiden, bläää ..



men men det är livet, haha..

2011-05-31 » 10:59:31     Url: [http://enburkrussin.se]
Postat av: mammafiia

Vet hur de är gumman, men försök att bara äta "normal" stora portioner, och ofta. 5-6 mål om dagen och låt dig själv äta nåt gottit ibland.

Huvudsaken är att du mår bra kroppsligt och psykiskt.

Du e fin som du är <3

Kramar

2011-05-31 » 15:38:11     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

En hel paj, jösses, haha! Det é skitsvårt att låta bli när sötsugen vägrar försvinna... Men ät ofta, normalstora portioner o drick vatten när sötsuget kommer. En näve Chasewnötter funkar med, iaf på mig!

Kram

2011-05-31 » 19:30:55     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?