2 barns mamma igen=)

2011-05-14 @ 08:16:00    Postat av: Susan Gullix
Go morron på er. Blev inga fler blogginlägg och så igår för jag var fullt upptagen utav att mysa med sonen och att vara 2 barns mamma igen. Nu har jag fått känna på att vara 1 barns mamma men det är inte riktigt min grej. Jättemysigt och underbart att får vara själv med Stella så tro inget annat men jag gillar när det är mer tempo och action.

Jag, Stella och Daddy Cool gick till dagis igår eftermiddag och inväntade sonen. Då vi såg bilarna så var det stor lycka. Glad son, glad mamma, glad pappa och glad (men blyg) lillasyster. Kramade och pussade Eliott riktigt länge och ville inte släpa taget om honom igen. Han hade haft riktigt skoj och han hade varit jätteduktig. Han hade så klart en massa att berätta om allt han hade hittat på. På vägen hem släppte Stellas blyghet och hon skulle krama, pussa och hålla Eliott hela tiden. Gullisar. När vi kom hem så pratade vi om allt som hade hittas på, åt mat, mös massor, Eliott fick duscha och bli ren och sen var det bara mys för hela slanten tills barnen somnade. Underbart att ha honom hemma igen kan jag säga.


Utanför dagis....nyss hemkommen från lägret

Postat av: Amanda

Dom kan verkligen reta gallfeber på en dom små trollen. Men jag skulle verkligen inte vilja vara utan dom! ♥

En gnutta saknad då och då gör nog bara gott dock. Kul att han har haft det så bra på lägret. Och skönt för Stella att få lite ensam mammatid också. :)

Kram

2011-05-14 » 08:52:04     Url: [http://creyla.blogg.se/]
Postat av: jayne

Hu ja... minns året båda sönerna åkte på Kollo. Äldstingen hade varit iväg två år redan och nu skulle båda iväg i två veckor.



Andra föräldrar pratade om att d etagit semester för att kunna njuta ordentligt... men jag skulle jobba...tack o lov..för hjäääälp.

Inte fick man ringa heller...

När vi sedan skulle hälsa på dem efter en vecka så fick man ju inte visa HUR mycket man saknade dem..för samtidigt så ville jag ju att de skulle få ha roligt och få vara med om detta.

Yngstingen åkte däremto aldrig iväg igen...:)

2011-05-14 » 09:02:00     Url: [http://jayne.blogg.se/]
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Härligt att familjen är komplett igen! Och gulliga lillasyster som ville kramas och pussas :)



svar: Nja, bebisverkstad får vänta lite till. För snart fyller jag 30 och det ska firas ordentligt ;)



KRAM!

2011-05-14 » 09:38:12     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: julia

fin blogg, kolla gärna in min! :)

2011-05-14 » 18:45:33     Url: [http://flickansomheterjulia.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?