Lördag och Busfabriken

2011-06-25 @ 08:08:22    Postat av: Susan Gullix
Go morron till en blås dag. Men säkert...VAR F*N ÄR SOMMAREN?? Man (i alla fall jag) är riktigt less på detta vädret som har varit nu i evigheter känns det som. Är sommaren redan över? Blir galen seriöst om det inte blir sol och varmt snart.

Idag ska vi i alla fall till Busfabriken. Ska dit med Sonia och hennes barn och det är hennes födelsedagspresent till Eliott. Jaa, han blev glad för han (och Stella) älskar att härja runt på Busfabriken. Ska om ett tag börja röjja undan och sen göra oss iordning, och prata med Sonia innan vi sen beger oss.


Igår i alla fall så hade vi bara en lugn och mysig dag på hemma plan. Inget speciellt firande på det sättet utan bara mös runt och gjorde lite som vi ville. Det lektes, spelades sel och lite så. Sen på kvällen så såg jag och mannen på Chuck och sen somnade jag i soffan som vanligt...haha.
Det var faktiskt rätt så skönt att inte stressa iväg någonstans. Dessutom så ser jag inte klok ut så smink och sånt där är inte att tänka på. Håller allvarligt talat på att klia ihjäl mig!!! På måndag så är det jag som ringer någon läkare för jag står inte ut mer och inget jag har (salvor,kortison och Tavegyl) hjälper.

Men men....hoppas att ni hade en trevlig midsommar och att ni får en mysig dag idag!
Postat av: Nettan

Hoppas ni får en rolig och busig dag !



kram

2011-06-25 » 09:59:59     Url: [http://hasselby.blogg.se/]
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥

Vilken bra present!! Och en perfekt dag för innelek .. iaf om ni har samma tråkiga, kalla väder som vi ..

Kramar

2011-06-25 » 10:05:03     Url: [http://edvinsmamma.wordpress.com]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Hoppas ni får kul på Busfabriken.

Skönt att bara ta det lugnt.

Ja, ring läkaren, så du får hjälp!

Kram

2011-06-25 » 10:15:16     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: jayne

Hoppas ni får en bra dag och att dina utslag ger sig. Klart du måste kolla upp detta...!!!! Kram

2011-06-25 » 10:58:47     Url: [http://jayne.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?