Trög startad??

2011-07-08 @ 09:52:02    Postat av: Susan Gullix
Go morron. Eller ja, det var morgon för längesedan här men jag är rejält seg och trög startad idag. Orkar inte riktigt komma igång. Barnens energi hade jag gärna tagit lite utav. Lite orättvist att dom kommer igång direkt dom vaknar medans en annan....inte kommer igång alls?

Igår eftermiddag så kom barnens farbror Robin och farmor hit. Lite till firande utav sonen som fick en Lego polis helikopter och en Lego polis motorcykel. Mmm....det blev absolut Daddy Cools uppgift att bygga ihop det där. Jag har inte riktigt tålamod då det är miljoner små delar...haha. Drack kaffe, snackade och lite och så där och sen stack barnen ut en runda med deras sparkcyklar. Vädret blev ju ändå fint senare under dagen. Men just nu är det grått ute IGEN. Var ett fasligt hit och dit med vädret.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på riktigt. Får se senare vad som sker. Jag måste hitta orken att komma igång men jag är som en snigel idag....allt går så saaaakta. Vad ska ni själva hitta på idag?

Postat av: jayne

Idag ska jag försöka njuta av att göra inget. Hm..ska dammsuga och plocka lite, tvätta och plocka med det...handla.. men annars inga planer. Hoppas du får en bra dag

2011-07-08 » 10:13:38     Url: [http://jayne.blogg.se/]
Postat av: mammafiia

Jag e med trögstartat som tusan idag, mina ögon vill lixom sova haha

hoppas ni får en bra dag.

Kram

2011-07-08 » 10:34:56     Url: [http://fiiias.wordpress.com]
Postat av: Maya

Segt här med, trots att jag mår bättre :)

Men men ligga i så många dagar tar ut sin rätt :)

Vädret är inget vidare här heller regntunga moln så långt ögat kan se!

Passar på att önska en härlig helg!

Kram Maya

2011-07-08 » 10:57:14     Url: [http://mayashideout.blogspot.com/]
Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Nej, men kan inte va pigg alltid...

Bygga lego som é så kul!

Nä, blev inget Ekebo. Orkade inte...

Kram

2011-07-08 » 22:54:04     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?