Inte många knop

2011-07-08 @ 12:56:24    Postat av: Susan Gullix


Mina fiiiina ungar


Nej men herre gud liksom....här händer inte så mycket idag. Det regnar ute och vädret gör ju så att man blir helt slut och orkar nada. Nja....jag skyller i alla fall på vädret. Jag har i alla fall bäddat, diskat och dammsugit...alltid något. Men sen är det fredag och då kan det ju faktiskt vara tillåtet att vara lite lat och slö...eller hur? Jo, jag tycker nog det.

Barnen leker i alla fall fint på sina rum. Stella ritar och leker med sina små saker och Eliott sitter vid sin dator och leker med Transformers. Dom har varit ute en liten runda men dom tycker också att vädret är trist och dom verkar än så länge nöjda med att leka här inne.Får se sen om det kanske slutar regna för då beger vi oss ut. Ska i alla fall iväg sen och handla lite fredags gott. Vet dock inte riktigt vad jag är sugen på. Vad har ni för fredags gott hos er? 

Men ja...det är väl bara till att lunka vidare här hemma och ta det soft.

 

Postat av: Johanna - Bf 10 September ♥

Ja, det va ett jäkla trist väder igår... Då é det skönt att bara va inne & slöa!

Kram

2011-07-09 » 09:02:50     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?