Dag 1

2011-01-25 @ 13:04:48    Postat av: Susan Gullix

Här kommer dag 1 från min 25 dagars lista. En bild på mig + 10 fakta.


En bild på mig från i sommras då vi hade en minst sagt oförglömlig dag/kväll hos Dennis och Johanna med grillning, bad, bus och massa annat.


*Jag är 174 cm lång men skulle gärna vilja vara några centimeter kortare. Har alltid tyckt att jag är för lång.

*Jag har haft all världens hårfärger då jag jämt och ständigt exprimenterade med håret som tonåring. Allt från grönt, rött, lila, svart...till och med blått. Fast min naturliga hårfärg är brunt, åt det ljusare bruna.

*När jag var yngre så gick jag på gymnastik och var väldigt duktig, spelade även mycket fotboll men mina knä klarade inte av det.

*Min värsta fobi är clowner och brutna kroppsdelar.

*När jag var i tonåren så var jag hemskt kaxig och bångstyrig, gjorde en massa dumma grejjer som man inte skulle göra. Nu är jag världens snällaste och lugnaste typ.

*Dansa är något av det roligaste jag vet. Älskar att dansa och har gjort ända sedan jag kunde stå. Har som mindre gått alla möjliga danskurser.

*Jag älskar kaffe och det ska vara Zoegaz´gröna. Flera koppar kaffe om dagen går det åt här.

*Jag är väldigt blyg och osäker även om folk har en annan uppfattning. Jag kan ge intryck av att vara "kall" men det är jag abolut inte.

*Jag har j*äkligt sjuk/dålig humor och kan plötsligt få ett hejdlöst skrattanfall åt något som hände för miljoner år sedan.

*Jag trodde aldrig att jag skulle finna kärleken men det gjorde jag. 


Postat av: Johanna

Kul att få följa din lista! :)

Härlig sommarbild!

Kram

2011-01-25 » 13:21:28     Url: [http://skuggis.wordpress.com]
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Vad roligt att läsa lite mer om dej :)

Jag har precis lika dålig humor ;)



Kramar

2011-01-25 » 14:21:24     Url: [http://sagabus.blogg.se/]
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

   Kom ihåg mig?